piątek, 10 lutego 2012

Przez trzy tygodnie związku z Piotrkiem było wspaniale czułam się jak księżniczka. Potem wszystko legło w gruzach ,  poszedł na imprezę i od tego momentu ignorować , miał wyjebane nie obchodziłam go . Przecież ja go tak bardzo kochałam.
- Kocham Cię - wyszeptałam rozmawiając z nim przez telefon.
- hahahaha , wiem mnie wszyscy kochają - powiedział
łzy w oczach pojawiły się niekontrolowanie.
- a ty mnie ? - spytałam
- chyba też - powiedział.
-chyba ?
- u mnie jest wszystko ,, chyba '' - dodał .
- myślałam że ja jestem na pewno.-powiedziałam zdołowana.
- muszę spadać , mama mnie woła . pa - rozłączył się...
Ubrałam się i wybiegłam z domu .. nie wiedziałam dokąd mam iść bo w końcu jestem sama nie mam tu nikogo.
Wpadłam do monopolowego ,
- pół litra Bolsa po proszę - powiedziałam roztrzesiona.
- Dowód po proszę . - powiedział sprzedawca.
- nie mam kurwa nie mam , proszę tylko o to , niczego więcej do pana nie chce - wykrzyczałam mu w twarz.
- prosze . - dał mi lek na mój ból i odebrał ode mnie pieniądze.
Wybiegłam ze sklepu i poszłam nad jezioro . Usiadłam na ławce otwierając Bols'a i pijąc bez przerwy.
Po czułam ogromną ulgę , pomimo dobijających mnie myśli było mi dobrze , postanowiłam wrócić do domu. Ledwo trzymając się na nogach , weszłam do domu
- cześć mamusiu - popatrzyłam na nią .
- Dziecko przecież ty jesteś pijana - wykrzyczała patrząc mi w oczy.
- oj tam oj tam - zaśmiałam się
oczy mamy sie zaszkliły .
 - nie płacz - powiedziałam
- co się z tobą dzieje ? nie poznaje Cię . - powiedziała przytulając mnie mocno do siebie.
- ja go kocham mamo , kocham , a on ma wyjebane , jednak nie umiem go zostawić , za bardzo mi zależy .- wyszeptałam ostatnimi siłami .
- wiem kochanie , gdyby Ci nie zależało nie powiedziała byś mi o nim - powiedziała pół głosem.
a ja po czułam jak jej łzy kapią mi na ramie.
- przepraszam Cię za wszystko - dodałam wtulając się w nią jeszcze mocniej
- ja też - dodała .
stałyśmy tak przez dłuższy czas . Wtedy po czułam że mogę na nią liczyć że bardzo jej potrzebuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz