czwartek, 31 maja 2012

Czas ogarnąć siebie i to co jest we mnie nie tak , taką podjęłam decyzje i tego już nie zmienię . Musze pozbierać tą całą układankę , to wszystko co zatraciłam , odzyskać siebie taką jaką jestem naprawdę .
Nie chce słuchać już dobrych rad i poleceń co się ze mną stało ?! co ? nie wiem .
Wiem że straciłam sporo rzeczy żyjąc z dnia na dzień bez trosko , zatraciłam przyjaciół których kocham ponad życie, zatraciłam szacunek do samej siebie , zgubiłam gdzieś po drodze między tymi wszystkim dziwnymi sprawami które nigdy nie powinny mnie dotyczyć SIEBIE. Patrze rano w lustro i nic nie widzę . Żyje bo Żyje , a tak naprawdę nie żyje. Nie mam już motywacji do tego żeby rano wstać z łóżka . To wszystko stało się takie bez sensu , takie puste ...
Potrzebuje , czasu , choć troche. Żeby złapać dystans do tego wszystkiego . Bałagan ograną wszystko nie tylko mój pokój , moją głowe , moje życie.
Doszłam do wniosku że cały ostatni miesiąc mojego życia to JEDNO WIELKIE KŁAMSTWO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz